What's In My Makeup Bag ?


Ahojte :)

Dnes mám pre vás pripravený pomerne rozšírený článok medzi blogerkami a na YT. Takže dnes sa dozviete, čo nosím v mojej kozmetickej taštičke. Určite máte také dni kedy, buď potrebujete mať celý deň dokonalý make-up alebo niekam cestujete a potrebujete mať zo sebou nejaké šminky. Ja vám dnes ukážem čo je mojou záchranou každú Stredu, keďže vtedy máme plaváreň a šanca urobiť si nejaký make-up je až v škole cez prestávku. Pravdaže väčšinu týchto vecí si zo sebou beriem aj na cesty, ale dosť môjho kecania a poďme na to :)


Keďže som maniak na balzamy na pery tak je jednoznačné, že v mojej taštičke nesmie chýbať takýto zázrak. Predsa len hydratácia pier je veľmi dôležitá a to hlavne v tomto šialenom počasí. 


Ďalšia vecička, bez ktorej nedokážem žiť je tento CC cream od Avonu spolu z hubkou, ktorou ho nanášam. Je veľmi ľahučký, a aj keď nemá nejaké extrémne krytie pre mňa je jednoznačne must have produktom.


To čo neprekryje CC cream, zakryje toto combo korektorov od Catrice. Pekne schovajú všetky nedokonalosti a dlho vydržia.


Možno trošku zvláštna vec, keďže nenosím v kozmetickej taštičke žiadne tiene, ale podkladovú bázu pod ne áno. Je to hlavne pre to, že prekryje žilky, ktoré mám na viečku a o čosi lepšie sa na ňu prichytí púder. Takže moje žilky ostanú celý deň pekne schované. 


Vôbec ma nenapadá čo dodať k púdru. Je to asi jedna s najdôležitejších vecí v mojej taštičke. Zafixuje všetok make-up a ešte k tomu zmatní pleť.


Tento skladací štetec sa stal akosi neodmysliteľnou súčasťou mojej taštičky. Je malý, praktický a nanesiem ním všetko čo potrebujem. Od púdru cez bronzér až po lícenku.


Lícenka je pre mňa vážne dosť dôležitá, pretože som dosť bledá a to hlavne teraz po zime a trošku farby potrebujem.


Pri bronzéri platí to isté, čo pri lícenke - dodáva farbu. Vďaka nemu nevyzerám ako mrtvola :)


Posledné vecičky, ktoré mávam vo svojej taštičke sú špirála a klieštiky na mihalnice. Oni dokončia a zdokonalia každé líčenie.





Takže toto by bolo pre dnešok všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem príjemný zvyšok večera :)



3 komentárov:

  1. Mám rada takýto typ článkov :) A ty si to navyše pekne spracovala :)

    http://littlebubbleviks.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Alexa, veľmi sa mi páčil tvoj článok, musím sa inšpirovať tebou a písať kratšie texty! :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin