Review: Eyebrow Stylist set by Essence



Ahojte :)

Dnes sa vám opäť hlásim s príspevkom a znova to bude recenzia. Tentokrát je to recenzia na Eyebrow Stylist set od Essence v otieni 01 Natural brunette style. Tento set som mala vyhliadnutý už dlhšie, ale vždy som si povedala načo by mi asi bol, keďže som si obočie nemaľovala iba vyčesala a upravila jeho tvar. No pred nedávnom som si ho začala maľovať a efekt ceruzky sa mi vôbec nepáčil. Prišiel mi taký neprirodzený. Tak som nakoniec zabehla do drogérie a kúpila si tento.

Set ma v niečom sklamal, no v niečom aj prekvapil. Balenie obsahuje 2 tiene, aplikátor a tri šablóny. Tiene sú dobre pigmentované, majú prekvapivú výdrž (od rána od siedmej až do večera do deviatej) a neprášia.Mne osobne vyhovuje svetlejší tieň, ktorý sa zhoduje s farbou môjho obočia. Aplikátor, povedzme, že je obstojný. Dá sa používať, ale nazvime ho "z núdze cnosť". Tie tri šablóny veľmi nepoužívam. Jedna z nich m sadla a myslím, že každý si medzi nimi nájde ten svoj tvar obočia. Vec, ktorá ma najviac sklamala na tomto sete je balenie. Je nepraktické a nestabilné. Tiene sú položené v takom plastíku, ktoré je na nič. Ak si idete obočie namaľovať musíte všetko vyberať. Vrchnák vôbec nedrží a myslím, že ani nespĺňa svoj účel. Nevravím, že za tú cenu som čakala niečo extra, ale to balenie mohlo byť trošku lepšie. Nebudem klamať a priznám sa, že si ho už viackrát nekúpim. Na trhu sú aj keď trošku drahšie, ale určite lepšie alternatívy. 

Plusy
  • pigmentácia tieňov
  • výdrž
  • celkom bohatý obsah balenia

Mínusy
  • nepraktické balenie




Moje celkové hodnotenie:

6/10

To aké má tento set hlúpe balenie proste nedokážem rozdýchať.

Máte nejaké skúsenosti s týmto produktom? Aký je váš obľúbený produkt na obočie?

PS: Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem príjemný zvyšok dňa :)

  

 




2 komentárov:

  1. tiež som ho mala, ale okrem naozaj nepraktického balenia ma nemilo prekvapilo aj to, že mi tiene na obočí zoxidovali do oranžova! akože totálne oranžova! :(

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak mne sa zatiaľ nič také nestalo, ale určite to nie je až tak dobrá voľba :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin